Apie

Sveiki :)

Rašyti blog‘ą – mintis, kirbėjusi galvoje ne vienerius metus. Tačiau lydėdavo abejonės, ar kam nors bus įdomu tai, ką rašyčiau, kadangi šis blog‘as nebus nei apie maistą, nei apie madas.

Bet pirma šiek tiek apie mane. Esu Kotryna, kai kuriems žinoma chekas pseudonimu. Studijuoju mikrobiologijo ir biotechnologijos magistrą Vilniaus universitete, esu pirmame kurse. Taip pat atlieku praktiką viename iš institutų.

Kodėl būtent mikrobiologija ir biotechnologija? Mane visada traukė biologijos mokslai. Matyt dėl to, kad mano abu tėvai gydytojai. Aišku, dėl to šiek tiek jutau spaudimą rinktis mediciną ir tapt „kaip tėvelis“, bet kuo toliau, tuo labiau jaučiau, kad medicinos studijos ne man. Na bent vienintelė iš 4 dukrų pasirinkau specialybę, panašią į tėvų.

12-oje klasėje, kai reikėjo rinktis stojimus, į pirmą vietą rašiau genetiką, iki jos pritrūko visai visai nedaug. Bet įstojau čia ir, vos pradėjus mokytis, supratau, kad iš esmės, tai visiškai tas pats. Pabaigusi bakalauro studijas net nedvejojau, kad noriu ir toliau gilintis mikrobiologijos srityje.

Dažniausiai šis mano blog‘as bus apie tai, ką studijuoju ir mokaus, bet nevengs persipinti su mano kitais pomėgiais ar gyvenimo įvykiais. Rašysiu ir dalinsiuos tuo, kas aktualu man pačiai. Taip ir pati pasikartosiu, ką jau mokiaus, ir sužinosiu ką nors naujo. Įvairius su pačia mikrobiologija susijusius dalykus stengsiuos rašyti kiek įmanoma paprasčiau ir įdomiau. 

Iki kito susitikimo :)

1 komentaras: