Dalyvavimas "Auksiniame prote"


Patekti į „Auksinį protą“ mėginau nuo pirmo sezono vidurio. Pradžioje atsakinėdavau gal tik po vieną atrankinį klausimą per mėnesį, bet antrame sezone viskas perėjo į rimtesnį lygį – pradėjau atsakinėti į visus iš eilės atrankinius klausimus, kiek tik rasdavau :D

Ir tai man atsipirko. Vieną savaitę nusiunčiau 2 atsakymus į klausimus, tad tiksliai nežinau, kurį man užskaitė. Jie buvo:
  1. Tai yra šalies pavadinimas. Jeigu atimsite deguonį, gausite nelietuvišką vardą. Jei atimsite pirmąjį skiemenį, gausite lietuvišką vardą arba muzikos stilių. Jei atimsite anglišką „pritarimą“, gausite Kamiu romano pavadinimą. Kokia tai šalis.
  2. Futbolo transliacijų metu naudojami 3 raidžių šalių pavadinimų trumpiniai. Kai žaidžia 2 Europos komandos susidaro kebli padėtis – iš tų šalių trumpinių susidaro šalies pavadinimas. Kokios šalys turi žaisti?
Atsakiusi į antrą klausimą dar pasiskundžiau sesės vaikinui, kad niekaip nepatenku ir dar net nežinau, ar jie išvis gauna mano atsakymus. Po kelių dienų, važiuoju namo, pasitikrinu elektroninį paštą telefone ir gaunu laišką: „Kviečiame dalyvauti „Auksinio proto“ filmavime“. Vos nepradėjau rėkti iš laimės per visą autobusą :D

Filmavimas buvo savaitę po to, gruodžio viduryje. Jaudintis per daug nesijaudinau. Dar grimerinėj kalbėjau, kad labiau bijau ne to, kad neatsakysiu klausimų, o nusišnekėt :D grimerinėje teko susipažinti ir su nugalėtoja Daiva... 

Mane nugrimuoja paskutinę. Prodiuserė lydi mane iki studijos ir klausia: „Tai būsi Rūta?“. Mini širdies smūgis, negi manęs nėra sąraše..., bet neišsiduodu, kad pasimečiau ir pasisakau savo vardą. Mintyse pagalvoju, gerai, kad ne su Daiva sumaišė :D

Pradžioje fimuojami žiūrovai. Tada nufilmuoja kiekvieno atskirai pamojavimus, rodomus laidos pradžioje. Ilgiausia minutė mano gyvenime :D Pritvirtina mikrofonus, parodo, kur kiekvienas turės stovėti ir leidžia apžiūrėti stovus. Daromos nuotraukos. Žiūrovams uždavinėjami klausimai ir dalinami prizai, o mes laukiam vedėjų.

Andrius Tapinas kiek vėlavo. Per tą laiką teko gal 15 kartų išgirsti istoriją, kaip Daivą kitas žaidėjas apgavo pirmame sezone, viename iš finalinių žaidimų. Apie tai ji skundėsi ir prisistatymo metu (bet tai iškirpo, nes jau tikrai, kiek galima). Stengiaus per tą laiką kiek įmanoma mažiau būti prie jos. Kitų narių klausinėjosi apie juos (matos, kad strateguoja), aš tik atsakiau, kad mano specialybė biologinė.

Atvykus Tapinui, transliacija prasidėjo. Filmuojama įvadinė vėdėjų kalba, o tada jau pereinama prie mūsų prisitatymų. Mano jaudulys visiškai po jo ir praėjo :D tiesa, mano prisistatymas taip pat buvo pakarpytas. Pradžioje mane pristatė, kaip atsakiusią į lrytas atrankinį klausimą, tada jau perėjo kalba apie pomėgius. Apie „Formulę-1“ tikrai sakiau kažką daugiau, bet jau nebepamenu ką :D
Pirmasis etapas praėjo mano šlovės akimirka :D atsakyti 5 ir 5 klausimų teisingai. Iš tikro pasisekė – apie laužomus sidabrinius ilguosius prisimenu dar nuo 6 klasės, apie Kiaulių įlanką dariau prezentaciją istorijos pamokai, olimpinio baseino ilgis ir juodoji našlė, manau, žinomi daugeliui, na o apie bananus tiesiog atspėjau :D

Po pirmojo etapo reikėjo mus moteris ne kartą tramdyt, nes pradėjom galvot, ką palikt, dar kameroms būnant išjungtoms. Ups... Labiausiai norėjau palikti Modestą, bet Daiva norėjo palikti jauniausią. Supratusi, kad su ja nepasiginčysi, tiek jau to, paliekam Vainių.

O tada buvo šakės... Į savus klausimus nežinojau nei vieno atsakymo, į porininkų – visus. Goddamnit pagalvoju viduje. Na bet ką padarysi, žaidimas yra žaidimas. Nežinau, ar Rūta buvo Daivai sakiusi iš kur ji yra, aš tikrai nesakiau. Čia matyt ir pasireiškė Daivos strategavimas, kad paliktų silpnesnę. Vainiaus veide tai tikrai matės šioks toks liūdesys, kad reikėjo pasitraukti man. Labai paguodė ir kartu prajuokino Valinsko ir Tapino reakcija į mano iškritimą :D

Likusį žaidimą stebiu užkuliusiuose kartu su Modestu. Jis užsimena, kad jei būtume palikę jį, būtų pasirinkęs mane. Nežinau, ar iš mandagumo, ar rimtai, bet vis tiek labai gražu iš jo pusės.

Gal aš Tapinui į akį kritau, kad nepamiršo manęs ir trečiajame etape :D taip, tiesa, sėdėdama užkuliusiuose 20/20 šaknų ištraukiau teisingai. Nors be abejo, prieš kameras gal būtų kitaip. Modestas vėliavų žinovas – atsakė ten 20/20 :D beje, vėliavose išlindo ir pirmoji klaida – vienos šalies vėliava kartojosi 2 kartus, todėl Valinskas vietoje galvojo naują šalį.

Ketvirtasis etapas irgi neapsiėjo be klaidų. Klausime apie krepšinį, Vainius pirma pateikė kiek kitokį atsakymą, panašų, bet ne visai. Pradžioje atsakymo nepriėmė, bet vėliau leido pasitaisyti ir jį perfilmavo. Taip pat klaida buvo grandinėlėje. Pirmoje pateiktoje grandinėlėje, kad gautum paskutinį žodį, reikėjo pakeisti 2 raides. Grandinėlė buvo pakeista į tą, kuri buvo parodyta televizijoje. Bendromis jėgomis su Modestu, atsakėme į visus klausimus.

Pasibaigus laidos filmavimui, priėjau prie Tapino ir paklausiau, ar negalėtų pasirašyti ant jo knygos. „Be problemų“. Tada paprašiau, kad abu pasirašytų ant „Auksinio proto“ knygelės ir pasidarėme nuotrauką. Deja, bet nuotraukos kokybė nėra itin gera. Visos dekoracijų šviesos buvo jau išjungtos.

Bendrai, esu labai patenkinta, kad dalyvavau žaidime. Išties labai įdomu viską pamatyti iš vidaus ir ten sudalyvauti. Tapinas ir Valinskas pasirodė esantys labai paprasti žmonės. 

Mano balsas per televiziją skamba žemesnis, nei yra :D

Bet nieko, bandysiu laimę vėl :D o kol kas patekau į kitą žaidimą „Kas ir kodėl?“ :) 

Tai tiek. Iki kito susitikimo :)

chekas

Atsakymai į klausimus:
1. Marokas
2. Švedija - Danija (Swe-Den)

P.S. All foreign readers are now able to translate a blog with a button on the right side of the blog :)

2 komentarai:

  1. Šaunuolė! Apie Jus turi rašyti spauda, o ne apie visokias pupytes, 69 ar turgaus ivanovas! Sėkmės.
    Pagarbiai Atlanto lydeka

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, bet kol kas nėra priežasties, kodėl spauda turėtų rašyti apie mane :D

      Panaikinti